mandag den 12. oktober 2015

now that I'm held in your spell

Jeg har ventet på den nye sæson af The Walking Dead lige siden sidste afsnit af femte sæson løb over skærmen d. 29. marts. Jeg har simpelthen glædet mig så meget, for efter min mening er serien KUN blevet bedre undervejs, og nu er det altså noget af det allerypperste TV, der findes derude. Ventetiden er blevet fordrevet i selskab med selveste Norman Reedus i rollen som min elskede Daryl Dixon, og han har været så flink til at hjælpe mig med de daglige gøremål i lejligheden. Men i dag er nedtællingen endelig forbi, og nu vil jeg sætte mig i sofaen sammen med min kæreste, katten og Daryl og nyde en forhåbentlig fantastisk forlænget sæsonpræmiere. Glædelig The Walking Dead-dag!

4 kommentarer:

  1. Hvilket dagligt gøremål havde Daryl i sengen?

    SvarSlet
  2. Flot par ;)
    Og genial kommentar fra Simon :D :D :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og ja, jeg var færdig af grin, da jeg så den! :D

      Slet