lørdag den 31. oktober 2015

or these trees to undress all their leaves unto me

I dag blev jeg - efter hele to måneders adskillelse - genforenet med mit kamera. Eller, kameraet har jeg haft hele tiden, men opladeren til batteriet har været en tur i Grønland. Og der er den faktisk endnu, så vidt jeg ved. Efter at have ventet læææænge modtog jeg i hvert fald en helt forkert oplader med posten forleden, og nu har jeg altså bare købt en ny, som jeg hentede på posthuset i dag. Verden er vist ved at være mættet af close-up naturbilleder med sløret baggrund, men jeg er ikke helt færdig med at vise mine close-up naturbilleder med sløret baggrund, så I må lige bære over med mig. 
I weekenden har min kæreste været i Jylland, og jeg har fordrevet tiden i godt selskab med flere veninder, Jimmy og mig selv. Jeg har gået lange ture i efterårssolen - i dag langs Amagerbanen, og jeg har spist enorme mængder bland-selv slik på sofaen til en bunke gyserfilm. Nu er jeg klar til en ny uge, der bliver ganske travl og god med både meget arbejde og mindst to koncerter. 

4 kommentarer:

  1. Keep em coming (altså naturcloseupbillederne med sløret baggrund)

    SvarSlet
  2. Virkelig smukke billeder. Hold dig endelig ikke tilbage for min skyld.

    SvarSlet