torsdag den 26. november 2015

everyday is silent and grey

Trods alle intentioner om det modsatte er jeg alligevel blevet overmandet af en træls vinterdepression. Derudover kan jeg genkende mig selv i lige lovligt mange af stress-historierne hos AmarOrama for tiden; jeg kan ikke sove om natten, og de sidste par uger har jeg haft lidt for mange meltdowns og tudeture på arbejdet. Det er noget rigtig lort, for nu at sige det som det er, men lige i dag er jeg faktisk ret fortrøstningsfuld. Efter en god snak med min chef i går har jeg fået en håndfuld fridage mere inden jul - samt lovning på at kunne gå hjem, når jeg er færdig med mit arbejde. Det hjælper en del - ligesom dagslys, gåture og venneaftaler gør det, så det vil jeg fylde mine fridage med frem til jul. I dag har jeg gået ti kilometer i det smukke vejr - men uden kamera, så billederne er fra en tilsvarende Amager-gåtur engang i sommer.  

4 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at du ikke har det godt. Men det gør mig glad, at du trods alt stadig har en vis form for overskud, når du kan citere Morrissey. Håber det snart går bedre igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare erkendelsen af, at det er sådan situationen er lige nu, har givet mig noget mere overskud. Så meget overskud at jeg endda var småironisk i overskriften - dagen i går var nemlig alt andet end grå (heller ikke i mit hoved). Tak for din kommentar.

      Slet
  2. Hvor er det sejt at du gik 10 km :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Pludselig havde jeg gået fem, og så tænkte jeg, at jeg hellere måtte vende om. :D

      Slet