tirsdag den 17. november 2015

in a graveyard or garden that waits for the spring

Jeg har ikke rigtig set dagslyset i to dage nu, og jeg kommer heller ikke til at se det i morgen. Det passer mig virkelig dårligt, for jeg synes det hele virker lidt mørkt og trist for tiden. Heldigvis skal jeg en smuttur til Jylland i weekenden, hvor jeg skal til min onkels fødselsdag sammen med min far og søster, og det bliver så godt at se dem igen, selvom det kun er i en dags tid.  Der skal jeg nok få fyldt depoterne lidt op igen. 
Når jeg har fri, går jeg altid en tur. Det er en aftale jeg har lavet med mig selv, for selvom jeg ikke altid gider, bliver jeg hver gang SÅ glad for at komme ud. Dagslyset (med eller uden sol), den friske luft og musik i ørerne er for mig en af de allerbedste måder at koble af på (selvom jeg nu heller ikke takker nej til en Xbox-aften på sofaen med cola og chips), og i sidste uge gik turen til Sundby Kirkegård, der var klædt i de fineste efterårsfarver.  

2 kommentarer: