torsdag den 31. december 2015

in a living room filled with arts and crafts

Her på årets sidste dag deler jeg lige min fine julegavehøst med jer. Der var som altid stof til mange timers underholdning, og jeg har allerede malet lidt i Game of Thrones-malebogen fra min far, selvom det krævede lidt overvindelse. Min søster havde fundet noget fint tøj til mig, samt den SEJESTE Totoro-paraply, der dog lige kræver lidt teknisk snilde at slå op. Nu skal jeg i bad, i festtøjet og til Nørrebro, hvor en lille flok af mine venner venter. Rigtig godt nytår!

4 kommentarer:

  1. Skønne gaver Tine, håber du og resten af det nordjyske hold havde en dejlig jul :D Du bliver så fin i det danske regnvejr!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har været heldig i år! Vi havde en dejlig jul, kan du tro. :) Paraplyen er fantastisk - lige min farve, og - selvfølgelig - mit motiv.

      Slet
  2. Har du fået paraplyen til at virke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke helt, to be honest... Nu får jeg lige Simon til at kigge på den. Enten fikser han den, eller ødelægger den helt. :)

      Slet