tirsdag den 19. januar 2016

and retire to sheets safe and clean

Jeg gik en tur i søndags sammen med resten af København. Vi blev lokket udenfor af den skarpe sol og den smukke, blå himmel, og jeg følte et mærkbart boost i både humør og immunforsvar. Det sidste var dog ren indbildning, for i går blev jeg syg, og dette skrives fra under dynen i sofaen. Ikke at dyne i sofaen er et sygdomstegn i sig selv (så er jeg virkelig, virkelig tit syg – der findes ikke noget bedre end dyne i sofaen), men når det ledsages af panodiler, absurd meget søvn og manglende sliklyst, er der noget galt. Mit overskud er forsvindende lille, og nu vil jeg falde i søvn til endnu et afsnit af X-Files  og håbe på, at jeg har det bedre i morgen.

2 kommentarer:

  1. De lover sne igen, selvom det officielt er forår nu.
    Men det er da i det mindste smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare ikke smukt ret længe her i København. Og efter Marrakech har jeg fået smag for mere sol! :)

      Slet