fredag den 1. januar 2016

I deserve nothing but fortune's way

Jeg havde en rigtig dejlig nytårsaften sammen med min kæreste og en lille gruppe af mine yndlingsmennesker hos en af mine gode venner og kollegaer på Nørrebro. Jeg er lidt stolt af at jeg kom afsted, for jeg er virkelig ikke glad for nytårsaften og fyrværkeri, men det var det hele værd. Vi fik en forrygende middag, og ved midnat så vi fyrværkeri ud over søerne, hvilket var enormt flot og meget mindre skræmmende end den sædvanlige krigszone på Holmbladsgade. Årets første sang var 'I Believe I Can Fly', men bagefter kunne jeg heldigvis danse til Pulp og Liars. Ved femtiden kravlede jeg under dynen herhjemme, og i dag har min kæreste og jeg set otte afsnit i træk af QI - en perfekt start på det nye år. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar