lørdag den 16. januar 2016

you want the day to come sooner

2015 var et rigtig dejligt rejseår. I Barcelona tog jeg forskud på sommeren med min kæreste; i Schwarzwald i Tyskland sammen med min familie var der for alvor sommer, og i august besøgte jeg for første gang Irland sammen med nogle gode venner. 2016 startede lidt gråt og trist, så en søndag aften bestilte vi både vinter- og sommerferie, så der er noget at se frem til. Allerede til februar går turen en uge til Marokko, og jeg glæder mig sådan til lidt varme og anden kultur. Og så havde Primavera Festival et tilbud, vi ikke kunne afslå: en meget billig festival-pakke der afgjorde, at vi tager endnu en omgang i Barcelona til juni. 

2 kommentarer:

  1. Vi skal også finde ud af hvor og hvornår vi skal rejse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal vi i hvert fald. Måske i næste uge, når jeg kommer hjem. :)

      Slet