mandag den 25. januar 2016

you're adored by strangers through glass

Sidste uge stod mest i sygdommens tegn, men i weekenden var jeg frisk nok til at være ude. Jeg var i Zoologisk Have på en kold og klar formiddag, og jeg havde næsten dyrene for mig selv. Jeg er glad for alle dyr, men mine favoritter er nok de nordiske - og så præriehunden, selvfølgelig. Jeg spiste min frokost i selskab med de små banditter, og jeg bliver aldrig træt af at se dem løbe rundt. Det var dejligt med (endnu) en alene-dag efter et par hårde måneder, og jeg har virkelig fået det meget bedre de sidste par uger. Jeg sover også bedre om natten, hvilket næsten er det vigtigste af det hele - og nu glæder jeg mig til det næste stykke tid, der både byder på pladerelease med min kærestes band Big Dust, fødselsdagsfejring af min søster - og ikke mindst en rejse til Marokko. 

2 kommentarer:

  1. Jeg må også snart op og hilse på brunbjørnene. de røde panda'er og lemurene i Aalborg Zoo. Mig og min kæreste har besluttet, at årskort er krævet igen i 2016, efter at have undværet i næsten et år. For det er altså så så hyggeligt, og giver adgang til et væld af steder, som vi også har måtte betale indgang for :D Det er altså for dumt, når ens indre kultur-pensionist elsker den slags udflugtsmål.
    Skønne fotos!
    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også været uden årskort i et år, men det går altså ikke - jeg kan ikke undvære alle mine venner. Det er nemlig noget af det hyggeligste. Håber jeg kan nå en tur i Aalborg Zoo i år også. Og tak!

      Slet