tirsdag den 16. februar 2016

could I please see that smile again?

I lørdags var jeg for første gang en tur på Københavns Rådhus, da en af mine gode veninder blev gift med sin italienske udkårne. Der var SÅ fint i bryllupssalen, og min veninde var enormt smuk i den kjole, hendes mor havde syet til hende. I søndags var der fest - men jeg var blevet fældet af en træls influenza-lignende forkølelse (sammen med resten af København), så jeg blev desværre ikke ret længe. 

Resten af weekenden - og min fridag i går - blev brugt på sofaen i konstant forvirring over min elskede David Duchovny, for sammen med min kæreste er jeg begyndt at gense Californication, mens jeg alene genser X-Files (for femte gang) inden jeg skal se de nye afsnit. Og det er altså lidt forvirrende, når Mulder det ene øjeblik kigger på rumskibe og politisager, og det næste øjeblik sniffer en bane coke og knalder med en teenager. 

2 kommentarer:

  1. Haha! Forstår forvirringen. Men bær over. Mulder har en tydelig midtvejskrise.. Eller er besat af rumvæsner?

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis, det ER altså ikke nemt. Især ikke, når Mulder pludselig bliver ekstra kæk, eller når Hank Moody en sjælden gang er seriøs. :S

      Slet