fredag den 19. februar 2016

I think we're going to see the sun

Jeg både glæder mig og gyser allerede lidt ved tanken om i morgen (eller i nat), hvor jeg skal umenneskeligt tidligt op for at nå et gudskelov direkte fly til Marrakech. Aldrig før har jeg været så dårligt forberedt på en rejse som på denne, der ellers burde have fået ekstra opmærksomhed på grund af den (for mig) eksotiske destination, men jeg har haft hovedet fyldt med tusind andre ting.. Min kæreste har overtaget rollen som rejseleder denne gang, men det er også ham, der har drømt om at rejse til Marokko de sidste tyve år, så det er han meget godt tilfreds med.  Flyveturen tager fire timer, så mon ikke jeg nok skal få læst lidt op på byen alligevel - efter en morgenlur, selvfølgelig. 

Det er nok mest arbejdet, der fylder i mit hoved for tiden. Godt nok nåede jeg selv at sige op- men det skulle jo først være til juni, og lige nu ved ingen, om butikken eksisterer så længe. I teorien kan i dag være min sidste arbejdsdag, for der bliver taget en beslutning om kædens fremtid, imens vi er på ferie. Jeg har nu en okay fornemmelse omkring det hele, men det er stadig en enormt surrealistisk situation, og et helt skørt - men også rart tidspunkt at rejse væk på. Fingers crossed!

4 kommentarer:

  1. Nyd ferien, Tine! Ser frem til at læse om jeres oplevelser dernede 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Youandi! Det var virkelig skønt dernede - men det ved du jo! Jeg er glad for, at der i hvert fald er én, der gider se mine feriebilleder. :D

      Slet