onsdag den 10. februar 2016

someone who's never seeming scheming

Min tur hjem til min far og søster var perfekt timet efter den lidt mærkelige uge på mit arbejde. Vi besøgte min søsters hest Welander, og min søster var så venlig at lade mig genopfriske mine udmugnings-skills, som jeg helt sikkert får brug for, hvis jeg skal være dyrepasser. Jeg er stadig ret god til det - jeg havde trods alt min daglige gang i en stald i flere år - men mine armmuskler var noget ømme dagen efter. Jeg er lidt en slapsvans. På trods af gråvejr og småregn gik vi alle en lang tur; min søster på hesten, min far og jeg i rask tempo ved siden af, og Silke ude på ballade foran os. Øjeblikket efter jeg tog det nederste billede, rullede hun sig frydefuldt i noget klamt og lugtende. Udover en stinkende hund var det skønt og tiltrængt med en lang gåtur i den friske luft, og jeg gentager gerne successen næste gang jeg kommer hjem. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det er noget af det bedste i verden!

      Slet
  2. Hvor var det bare hyggeligt :)
    Det må vi gøre igen engang, hvor vejret er lidt bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget gerne! Jeg vil gerne gå en forårstur med jer alle.

      Slet