tirsdag den 2. februar 2016

waiting on this for a while now

Sidste uge var som nævnt lidt lang og travl, men det var ingenting i forhold til starten på denne uge, der har været så ekstrem, at jeg er totalt udkørt. Jeg har en masse ting at fortælle, men orker lige nu ikke så meget andet end at dele et par snapshots fra den sidste uge, der  heldigvis også var fyldt med en bunke gode ting. Jimmy er i det nye år blevet ekstremt kærlig og vil gerne ligge og putte hos os i sofaen, og det er så hyggeligt. Den anden aften så min kæreste og jeg indholdsløst TV i en time, fordi ingen af os turde rejse os og skifte dvd af frygt for at Jimmy ville gå. 
Fredag var ugens travleste dag, og den startede ekstra tidligt på arbejde med at gøre klar til vores store vinyludsalg. Kunderne strømmede ind og fik en masse gode tilbud, og jeg beherskede mig og købte ingenting. Min kæreste havde inden åbningstid hængt Big Dust-plakater op i vinylafdelingen, for i fredags udkom deres flotte debutplade nemlig, og den er fremragende! Den er udkommet på både vinyl og cd, og man kan også lytte til den på Spotify (selvom man skal lede lidt). Fredag aften spillede Big Dust tre numre i Route 66 på Nørrebro for at fejre udgivelsen, og bagefter havde jeg en date med min veninde Lærke, min sofa og en pizza fra Piccolo Mondo. Perfekt fredag. 
Fredag var også min lillebitte søsters 27-års fødselsdag. Hun er stadig lige så nuttet som dengang, og jeg glæder mig helt vanvittigt til i morgen aften, hvor turen går til Jylland på forlænget weekend. Så skal min søster fejres - og jeg skal slappe af. 

2 kommentarer:

  1. Måske skal vi snart begynde at gå i matchende tøj igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, helt sikkert. Vi køber matchende tøj i Wien!

      Slet