torsdag den 17. marts 2016

caught with this virus of my mind

Ting, der optager mig i dag:
1. Min højtelskede Billy Corgan, det bizarre menneske, fylder hele 49 år i dag. Min hjerne insisterer på, at information om mine gamle heltes fødselsdage stadig er relevant, og den syttende marts er altså Billy-dag. 49 år eller ej, når han smiler (og har to Jimmy-lignende katte i favnen), kan han stadig gøre mig helt varm om hjertet - selvom han er kugleskør. Jeg har hørt Smashing Pumpkins hele dagen og sunget lidt for højt med, men Siamese Dream, Mellon Collie and the Infinite Sadness og Adore er stadig tre af halvfemsernes bedste plader. Hell, det er tre af verdens bedste plader. 

2. Vi har fået nye reklameskilte i butikken, og der er stavefejl på. Bagefter klikkede jeg lidt rundt på vores hjemmeside, hvilket heller ikke var en opmuntrende oplevelse. Som reglerne foreskriver, vil der være mindst én stavefejl i denne tekst (og en bunke grammatiske fejl - jeg blander lystigt det nye og gamle komma, og så er jeg, tydeligvis, alt for glad for tankestreger og parenteser), men der er altså også anseelig forskel på størrelsen af målgruppen for min blog og min arbejdsplads. 

3. Min veninde tog til Australien lige da jeg kom hjem fra Marokko, men i dag havde vi tid til at hygge, snakke, udveksle ferieanekdoter og spise pizza fra Piccolo Mondo. På søndag skal jeg gå en tur med en anden veninde, der lige har været i New York, og min tredje veninde er i Thailand. 2016 er startet godt ud på rejsefronten, og om en måneds tid tager jeg afsted igen - denne gang en smuttur til Wien sammen med min søster. Jeg glæder mig til en ægte søstertur, og til at se på flotte heste, storslåede slotte og gamle forlystelsesparker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar