onsdag den 23. marts 2016

don't hold your breath I'm on the move

Det er min sidste dag som tredive-årig! Og jeg skal nok styre mig med alt for meget 'hvor-går-tiden-dog-hurtigt'- snak, men hvor GÅR tiden dog hurtigt! Et år er ikke længere en evighed, åbenbart, og dette år har virkelig haft travlt. Jeg har ikke tid til at gøre status, for om lidt bliver lejligheden indtaget af min far og min søster til påskehygge, fødselsdagsfejring og familiebesøg, men jeg kan da lige nå at bemærke, at jeg ikke er blevet mærkbart mere moden i løbet af det seneste år - jeg synes stadig, at storkesex er sjovt, og det klædte egentlig den marokkanske Svampebob ganske godt med en lille tissemand. Det skulle heller ikke blive i år, at jeg blev intelligent nok til at regulere temperaturen i vores køleskab - jeg ved stadig ikke, om jeg skruer op eller ned for varmen, og jeg er simpelthen ikke interesseret nok til at få det lært én gang for alle. 

2 kommentarer:

  1. Vi må se om vi kan finde andre knaldende dyr til din beskedne samling af billeder af dyr, der knalder ;)

    SvarSlet