fredag den 1. april 2016

well I know we've been through this before

Siden sidst
 - er der flyttet souvenirs fra Marokko ind på vores amagerhylde. Der er alligevel ikke noget tema, så de passer fint ind blandt Michael Jackson, Totoro og Struwwelpeter. 

 - er hele København begyndt at cykle på arbejde. Jeg havde lykkeligt glemt de propfyldte cykelstier og den sindssygt hasarderede kørsel, og jeg tror det er blevet tid til at cykle over Kløvermarken og Christiania igen. Stilheden og den lille bid natur er helt klart de ekstra fem minutter værd, og jeg har ikke hjertet siddende oppe i halsen ved ankomsten til mit arbejde. 

 - er 280 af mine kollegaer(ish - de er fra andre butikker, og jeg kender kun et par stykker personligt) blevet fyret på en e-mail. Det er lidt... uheldigt, synes jeg. Min arbejdsplads lever videre lidt endnu, men uanset udfaldet er det nok meget godt, at jeg har fundet på noget andet at lave.  

4 kommentarer:

  1. Jeg er tosset med Amagerhylden :D Så skægt med alle de små dimser - men hold op, jeg ville dø af skræk, hvis the dead body of Michael Jackson lurede, når jeg støvsugede B-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jaaa! Jeg er glad for, at du kan sætte pris på Amagerhylden. :) MJ-englen passer på mig og er IKKE uhyggelig, synes jeg; det var vel værre, dengang han prydede mit sengetøj. :D

      Slet
  2. Jaja, så har man lavet en smuk elefant af gamle bildæk og så er den bare blevet skrottet :'(

    SvarSlet
    Svar
    1. Elefanten er SÅ glad for sit nye hjem, der er i en lille kasse sammen med andre... ahem... kuriositeter. ;)

      Slet