lørdag den 18. juni 2016

all the pieces where they ought to be

Jeg har hygget mig ret meget siden vi kom hjem fra Barcelona, for jeg har næsten ikke skullet arbejde. Jeg har været i vandet et par gange, og en dag cyklede min kæreste og jeg en lang tur - blandt andet rundt på Refshaleøen. Jeg har i det hele taget tilbagelagt en del kilometer på min cykel de sidste par uger, og det er skønt at cykle rundt i den danske sommer. 
Der har været ret dårligt vejr ind i mellem, men så er vi blevet inde hos Jimmy, der altid er klar til at underholde, og vi har også spillet Game of Thrones-Matador, som jeg har været så heldig at få i afskedsgave fra mit arbejde. Jeg vandt stort - faktisk endte jeg med at eje det hele, inden min kæreste meget passende landede på King's Landing for sidste gang. Muhahahaha!
Jeg har også besøgt en anden dejlig kat - nemlig Jimmys kæreste Elvira, der bor hos den søde pige til højre på de yndige billeder, der dukkede op under en oprydning på arbejdet. De er fra en ti år gammel julefrokost, og selvom vores liv ser helt anderledes ud nu, er hun stadig en af mine bedste veninder. Den tredje bor i øvrigt i New Zealand nu, og jeg er lidt misundelig. Jeg havde min kæreste med på besøg på Nørrebro forleden, vores anden veninde kiggede også forbi, og det var en enormt hyggelig aften fyldt med masser af snak og god mad.

6 kommentarer:

  1. Helt enig - der er intet bedre end at cykle rundt i København og den danske sommer. Kan anbefale en cykeltur til Dragør Havn, hvis du ikke allerede har gjort det. Det er super fin tur langs øresund og så er Dragør virkelig idylisk om sommeren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været i skønne Dragør flere gange, men har ikke taget cykelturen endnu. Vender næsten altid om ved lufthavnen, men det kunne være jeg skulle fortsætte en dag. :) Tak for tippet!

      Slet
  2. Hahah en vis hr P kastede kortene gennem hele stuen da vi spillede 500!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, fedt! Det er godt med nogen, der går op i spil. Det kender vi jo godt. :D

      Slet
  3. Hehe, Elvira er en anelse tykkere end Jimmy. Men hvor ser hun dog smuk og majestætisk ud, min elskede kat.

    Jeg elsker i øvrigt billederne fra julefrokosten. To meget unge, tynde og mørkhårede typer. Alting er mere lyst nu - ikke kun håret.

    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror altså også, at det er en lidt heldig vinkel på Jimmy! Jeg synes han plejer at være en noget større basse. :) Men Elvira er smuk som altid!

      Det er nogle fine billeder. Og en fin kommentar. <3

      Slet