tirsdag den 7. juni 2016

disappear again into a summer's bliss

Hjemme igen efter endnu en ekstremt vellykket festival-tur til Barcelona. Denne tur var mere end nogensinde koncentreret om musikken, så udover at være på festival, lavede jeg ikke rigtig andet end at være på stranden, sove og spise god mad. Der var heller ikke tid til mere, når vi kom hjem sent om natten og sov til langt op ad dagen, men de nævnte aktiviteter var altså også ret perfekte - især med lidt tømmermænd. Jeg impulskøbte et par Ecco-sko i lufthavnen, så mine fødder har også været tæt på lykkelige, selvom de har gået omkring tyve kilometer om dagen. 
De første to festivaldage så jeg musik alene med min kæreste (og de 60.000 andre mennesker), men i lørdags stødte to af vores gode venner til på en endagsbillet. Den ene fyldte faktisk femogtyve samme dag, og kunne ikke finde en bedre måde at fejre dagen på end at se Brian Wilson i Barcelona, hvilket jeg sådan set godt kan forstå. Vores festival-dag lørdag var i øvrigt helt forrygende, men mere om det en anden gang. Søndag var vores sidste dag, og min kæreste og jeg droppede et par ekstra koncerter for at mødes med drengene igen til en lækker fødselsdagsmiddag. Og det var virkelig en afsindig lækker middag med tapas i lange baner - både de traditionelle med ost, brød og skinke, men også et par lidt mere specielle, som f.eks. den afbildede blæksprutte-på-auberginebund. Aftenen sluttede med et par mojitos og sangria under den varme nattehimmel, og så gjorde det ikke så meget at vi kun fik et par timers søvn, inden vi skulle med flyet hjem i går morges. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var det også! Vi må derned sammen engang!

      Slet
  2. Deeeejligt Tine, det er godt nok også en svær by at være utilfreds i :D
    Og sjovt at se og høre den fra et andet perspektiv, end mig og min kærestes pensionisttourist-sightseeing, madorgier, fælles sol-dovneri og vin-marathon - lyder til I har haft en fest!

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg eeeelsker Barcelona! Vi har nu også taget pensionist-turist-turen - det er bare femte gang vi er i byen, så vi har ikke længere så travlt. Madorgier, soldovneri og vin(øl)-marathon er altid en fest!

      Slet