torsdag den 30. juni 2016

new day leaks through the window

Det har været lidt en sløv uge. Vejret har været so-so, men jeg har heldigvis haft både den nye Stephen King og fjerde sæson af Orange is the New Black (OMG!) at fornøje mig med, og nogle gange er sofahygge det helt rigtige valg. Det er også vigtigt at lade op til en ferie med en lille ferie, og når jeg tager til Jylland i morgen, starter årets sidste rigtige af slagsen. På mandag kører min far, søster, Silke og jeg til Bayern, og jeg glæder mig! Forhåbentlig uden dyrlægebesøg denne gang, men gerne med de samme mængder god mad og hyggelige udflugter. 
  

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin kaktussamling! Og god tur til det nordjyske <3 :D

    - Ac

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg ELSKER kaktus og sukkulenter. De er heller ikke så nemme at slå ihjel. :) Nordjylland er lige så skøn som normalt. <3

      Slet