onsdag den 6. juli 2016

well, I need a break from the city again

Jeg nåede heldigvis at blive næsten helt rask på vores lange køretur ned gennem Tyskland, og de to første rigtige feriedage har jeg kunnet nyde helt snot- og feberfri. Tyskland behandler os ualmindeligt godt - i år er vi (igen) i Bayern, der helt klart er min yndlingsdelstat. Computeren forbliver slukket det meste af tiden, men jeg ville lige kigge ind med et par billeder fra i dag, hvor min søster og jeg har været seje og klatret i trætoppene. Jeg er så stolt af mig selv, at jeg nok dedikerer et helt indlæg til eventyret senere, men nu skal vi se fodbold. Kryds i øvrigt lige fingre for Tyskland i morgen, så de kan vinde finalen på søndag - det er altid sjovt at være hernede, når de er i en finale. (Og hvis ikke I ELSKER Tyskland efter denne video, ved jeg ikke, hvordan jeg skal overbevise jer.)

4 kommentarer:

  1. Haha, nice video! "Maniacs with wicked hair, ja ja, we have already been there!"

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så god!!! Jeg har set den aaaaalt for mange gange. :)

      Slet
  2. Hvor er I vilde :0
    Det havde jeg aldrig turde.

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Kit! Jeg fortrød også en anelse, da jeg stod tyve meter oppe i et storsvajende træ - men jeg er så stolt af, at jeg gjorde det! :)

      Slet