lørdag den 10. september 2016

another season leaving us too soon

Lad mig starte med at beklage den stærkt dalende indlægsfrekvens. For jer betyder det nok ikke det store - jeg går ud fra, at de fleste alligevel læser med via en form for reader - men jeg kan mærke, at jeg selv lige har behov for at nævne det. Først og fremmest skyldes det, at jeg har virkelig travlt. Det er stadig fedt at gå i skole, men det efterlader ikke meget fritid, og de overskydende timer jeg har til rådighed, vil jeg hellere bruge et andet sted end foran computeren. Derudover har den sidste måned ændret mit liv totalt - udover skolestarten er min tidligere arbejdsplads blevet til Elgiganten, så en stor håndfuld af mine venner er nu arbejdsløse. Min kæreste har også sagt op, så han skal ligesom mig til at starte på en frisk, hvilket er ret stort for os begge, der har lavet næsten det samme i ti år. Jeg har været vant til at se mange af mine venner på arbejdet, og det er en underlig følelse pludselig at have for travlt til at se de mennesker, man har gået op ad i så mange år. 

I stedet for at blogge har jeg i denne uge været ved stranden og i vandet hele tre gange; først med min gode veninde, så med min kæreste, der dog blev på land, og i går et smut alene. Vandet er virkelig dejligt lige nu, og jeg prøver at få det sidste ud af sommeren, inden der bliver mørkt, koldt og trist. I går gik jeg også en lang tur ud til Naturcenter Amager sammen med min veninde og hendes vidunderlige lille Ellie på to måneder i barnevognen. Vi fik en burger og en nybagt kanelsnegl i solskinnet, og fik snakket lidt om stort set alting, så det var lige som det skulle være. 

Nu skal jeg spille lidt Fallout 4 - der er netop kommet en expansion-pack, der kombinerer tre af mine yndlingsting; nemlig forladte steder, forlystelsesparker og en postapokalyptisk verden. I morgen skal AaB spille mod Brøndby, og det bliver så spændende, at jeg næsten ikke tør se det. Jeg tror ikke jeg får skrevet så meget den næste måneds tid, for nu vil jeg bare koncentrere mig om skolen uden at have andet i baghovedet. (Jeg har kun en måned tilbage i Roskilde! Det er for sindssygt!) 

5 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig Tine; bloggeri og overskud/lyst dertil svinger jo også gerne inde ved os (: Det skal jo være lysten der driver værket og ikke en sur pligt.
    Lyder ellers til, du har haft nogle dejlige dage. Kærestens nerver er også i laser over den forestående AaB kamp, men da vi er i sommerhus misser vi også stadion. Måske, det også er for det bedste, rent stressmæssigt (;


    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, Anne. Du har helt ret - jeg gider heller ikke skrive bare for at gøre det (det kommer der sjældent noget godt ud af), men jeg VIL egentlig gerne skrive - jeg skal bare lige finde tiden (og mig selv) igen.

      Når kampen i går nu skulle tabes, var det i det mindste en ok måde at gøre det på. Det håber jeg også din kæreste synes, og at I kunne hygge jer i sommerhuset i stedet. :)

      Slet
  2. Jeg elsker at høre fra dig. Jeg savner dig ❤ losepottemuld

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Louise. Jeg savner også dig. <3

      Slet
  3. Juhu, er glad for at du er travl og glad. Jeg følger lidt med fra den anden side når jeg kan :)

    SvarSlet