onsdag den 21. september 2016

any fool can think of words that rhyme

Tiden flyver, og jeg har det godt. I sidste uge var jeg på et kort virksomhedsophold hos Statens Serum Institut, og det var en helt utroligt spændende og lærerig oplevelse. Jeg hjalp med pasningen af deres mus, rotter og marsvin, og jeg var positivt overrasket over den enorme respekt, dyrene blev mødt med. Det er helt sikkert en branche, jeg meget gerne vil lære mere om, og det er ærgerligt, at SSI først søger elever om et års tid, for det var et rigtig fedt sted med søde mennesker. Billeder har jeg ingen af (jeg var ellers yndig med hvid kittel og hårnet), så i stedet et par glimt fra Dragør, som jeg besøgte med min kæreste og hans forældre, der lidt spontant kiggede forbi i sidste uge. De købte også en Pikachu-kage til mig, så det var en ret god dag.
Siden sidst har jeg også spist lækker mad med min kæreste, der stjal mine sweet potato-fritter, og senere på ugen lånte vi den bedårende Eddie med en tur på Amager Fælled. Det er ret tydeligt, at jeg bestikker ham med en godbid for at få billedet, men han var altså helt uimodståelig. I denne uge skriver jeg gruppeprojekt, hvilket normalt ikke liiiige er min favoritaktivitet, men jeg skriver heldigvis med nogle søde piger, og i dag var vi på en selvvalgt -måske ikke strengt nødvendig, men utrolig hyggelig - studietur i zoo. Mere om det en anden gang, for nu skal jeg lige beskrive giraffens fordøjelsessystem til vores opgave. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den burger fra? Den ser diabolsk lækker ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Burgeren, der rigtigt nok var diabolsk lækker, var fra noget så eksotisk som Halifax i Amager Centret. :D Selvom en 'rigtig' burger skal kunne spises med to hænder, laver Halifax nu en af de bedste 'café-burgere', synes jeg. Især den hjemmelavede rösti som burgerbolle var helt forrygende. :)

      Slet