torsdag den 29. september 2016

potential, well, you're a loaded line


De sidste par uger har vi haft gruppeprojekt på skolen ('Foder, Fodring og Pasningsprojekt', for at være helt præcis), og det er nok en af mine hadediscipliner. Jeg endte dog heldigvis i en god gruppe med tre af de piger jeg snakker bedst med, og de havde heldigvis nogenlunde samme indstilling til gruppearbejde som mig, hvorfor vi endte med at hygge os ret meget. Lidt for meget, måske. Vi aftalte en studietur i Zoologisk Have for at se nærmere på giraffen, som vi skrev om, og det fik vi faktisk rigtig meget ud af, fordi en sød dyrepasser var god til at dele ud af sin viden. Der var også en fem dage gammel, overdrevet nuttet girafunge, der så lidt betuttet ud i hjørnet. 

Det var en pragtfuld dag, og vi endte med at være blandt dyrene i næsten fem timer i stedet for at tage hjem og skrive på opgaven. De fleste dyr lå og slikkede sol, og det var fedt at være afsted med nogle piger, der gerne vil nørde dyr lige så meget som mig, og som gider glo på præriehundene i en halv time. (Det har jeg nu heldigvis også andre veninder, der gerne vil.)
I forgårs skulle vi fremlægge vores projekt for klassen, og jeg var øjeblikkeligt kastet elleve år tilbage til min gymnasietid, for det var helt anderledes (og mindre nervepirrende) at fremlægge på universitetet, hvor holdene også var meget mindre. Det gik dog fint - ikke fantastisk, men jeg havde faktisk været ret nervøs, og var bare glad for, at det var overstået. Efter en time i frihed fik vi udleveret vores eksamensprojekt, som vi for alvor går i gang med i næste uge - ikke noget med at hvile på laurbærrene! Det vil jeg dog ikke tænke på endnu, for i weekenden skal jeg hjem og fejre min søde far, der fylder 60. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar