fredag den 18. november 2016

it broke the heart of men and flowers and girls and trees

Tre ting, jeg skammer mig over i dag:

1. De ufattelige mængder af støv og nullermænd, der har indtaget vores lejlighed. Og min manglende vilje til at gøre noget ved problemet. I stedet har jeg gået en laaang tur i efterårsvejret. 

2. Tre nye, gamle bøger til samlingen. De kostede kun en femmer stykket, men jeg har absolut ikke plads til flere ikke-essentielle bøger. Crazy af Benjamin Lebert er jeg dog rigtig glad for at have fået med hjem, for det var en af mine yndlingsbøger, da jeg var teenager. Jeg skrev lidt om den her

3. Antallet af gange, jeg har trykket refresh på skam.p3.no den sidste uges tid. Det er helt vanvittigt. Til punktet kan også tilføjes min skam over at græde lidt af lettelse til dagens klip. Ingen spoilers, men tænk, at fem minutters dialog mellem to syttenårige, norske knægte kan røre mig så meget. I 'Kosegruppa DK' på facebook kan jeg heldigvis se, at jeg langt fra er den eneste voksne kvinde, der går aaalt for meget op i SKAM. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar