onsdag den 7. december 2016

holding our tears as we flip the album


I dag bliver det lige en repost fra min instagram:

"I dag har jeg manglet og savnet min mor i hele fire år. Ligesom min søster @mette.bm, ville jeg også ønske, at jeg kunne snakke med min mor om alt det, der sker i mit liv lige nu. Jeg er sikker på, at hun ville være SÅ glad på mine vegne, og det er lidt specielt at jeg lige i dag har fået tilsendt min uddannelseskontrakt fra Panum. I dag savner jeg hende lige lidt ekstra."

2 kommentarer:

  1. Du får lige en virtuel krammer fra mig, Tine <3.
    Når jeg ser det her billede af din mor, så slår det mig, at du jo nærmest ligner hende på en prik! I er begge meget smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Lotte. Det var virkelig pænt sagt. Jeg er glad for at ligne hende. :)

      Slet