mandag den 19. december 2016

I need to save some dough

Jeg er officielt helt juleklar! Alle gaver er købt, pakket ind og pakket ned; julepynten er kommet frem på amagerhylden og er krøbet op i planterne, og så er der også flyttet en lille julegepard ind i sofaen. Jeg har brugt aaaaalt for mange penge - ikke bare på gaver, men også på voldsomme mængder varm chokolade med flødeskum, cafékager og gaver til mig selv - men det har været det hele værd, for jeg er for alvor kommet i julestemning. I morgen drager jeg vestpå til familiehygge, afslapning og god mad, og snart kan jeg nok se tilbage på den mest vellykkede december i mange, mange år. Igen - det har været helt perfekt at have så meget tid til at se mine venner, købe julegaver og bingewatche SKAM for fjerde gang. 
Weekenden har også stået i julehyggens tegn; fredag aften bød på gløgg og æbleskiver på Nørrebro hos en tidligere kollega, og det var en af de bedste aftener længe. Lørdag besøgte vi en veninde, der holdt afskedsfest inden hun tager et semester i Edinburgh, og i går var jeg et smut på Islands Brygge til min venindes fødselsdag. Eneste lille irritationsmoment ved weekenden var da jeg i går aftes kom i tanke om, at jeg stadig skal søge to jobs om ugen - det er ved at blive liiiidt af en udfordring at finde relevante jobs at søge, når jeg nu trods alt skal starte på min praktikplads om præcis to uger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar