lørdag den 10. december 2016

you're where dreams go to die

Nu har jeg egentlig haft det ret godt længe, og hvis dagen i går er det værste, december måned har at byde på i år, er jeg sluppet ganske billigt. Liiiidt træls var det dog at komme igennem dagen, der bød på:

1. Indkøbstur i Fields. Jeg ved ikke, hvad jeg tænkte på - jeg kan tage i Fields anytime, og alligevel vælger jeg at gøre det en fredag eftermiddag i december. Havde trætte ben og et tomt, stirrende blik efter en halv time. 

2. Overvejelser om tøjstørrelser. Jeg var på udkig efter en ny vinterjakke, og jeg har fået strenge ordrer fra min søster om ikke at købe for stort tøj, så jeg prøvede gladeligt jakker i størrelse M i H&Ms prøverum. I Zara fandt jeg den perfekte jakke og tog klog af skade en størrelse L med til prøverummet - og kunne på ingen måde lukke den over brystet. Klip til fem minutter senere, hvor jeg køber samme jakke i størrelse XL og tillader mig at være irriteret over Zaras idiotiske størrelser.  

3. Oprydning efter Jimmy, der havde lavet røvskrabet rundt i hele lejligheden. Det sker heldigvis sjældent, for det er såååå klamt.

4. Ærgelse over den nu meget rene plet på vores usandsynligt beskidte gulvtæppe i gæsteværelset. Overvejer at spraye hele gulvet med gulvrens. 

5. En meget trist fodboldkamp, hvor AaB i årets sidste kamp tabte til Horsens. Det har virkelig været en skidt halvsæson, og jeg må tilslutte mig koret, der ikke er tilfreds med Lars Søndergaard.

Hverken Jimmys eskapader eller den rene plet på gulvtæppet fortjente at blive foreviget, så billederne er af det ekstremt uhyggelige bamsetræ, der står i mit kvarter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar