fredag den 17. marts 2017

I don't know what to want from this world

Min søsters dyr nyder også at være flyttet på landet. Welander bor på en gård, der ligger et par minutters gang væk fra min søsters hus, og her bor også hunden Otto, der er blevet Silkes nye bedste ven. Welander har en fin sø på folden og venner i flere størrelser, og selve stalden er lille og hyggelig.
Min søster er flyttet op i enormt smukke omgivelser. Vejret var også med os, da vi kørte en tur rundt i området, men jeg tror der er utroligt flot uanset hvad. Måske er der enkelte af mine læsere, der ud fra billederne kan gætte hvor min søster er flyttet hen?

Det har været lidt tungt at komme tilbage til hverdagen igen. Når jeg har været i Jylland, virker København i myldretiden lidt overvældende (men jeg er begyndt at cykle igen i denne uge!), og jeg kan godt mærke, at jeg savner naturen og stilheden nogle gange. Amager og København kan byde på meget, men noget af det jeg savner mest ved at bo her, er en rigtig skov. På den anden side har jeg boet de første tyve år af mit liv ved malerisk skov og strand, og der var det jo bare noget andet jeg manglede. Hvis nogen skulle have lyst til at forære mig et lille hus med have i Nordsjælland tæt på vandet og København, tager jeg hjertens gerne imod. Indtil da må jeg tage mig til takke med at besøge min far og søster, og det er heldigvis heller ikke så dumt. 

1 kommentar: