tirsdag den 28. marts 2017

I'll go and play with words and pictures

I fredags havde jeg fødselsdag og fyldte hele 32 år. Først havde jeg en god dag på arbejde inden jeg gik mod Panum til elevafslutning for fire af de gamle elever (som jeg dog stadig er ældre end, selvfølgelig). Her drak jeg et par øl med de kollegaer, jeg ikke kender så godt endnu - fordi jeg arbejder på en ekstern afdeling - og det var helt vildt hyggeligt. De stakkels elever skulle udføre diverse ydmygende - men for os andre særdeles underholdende - aktiviteter, og så var der fest. Jeg blev dog ikke så længe, da jeg senere på aftenen fik besøg af min far, og jeg tilbragte resten af min fødselsdag i selskab med ham, min kæreste og Jimmy.

Jeg blev endnu engang helt overvældet af alle de fine gaver jeg fik. Min barndomsveninde sendte mig de fineste blomster, og min far havde husket, at jeg manglede Cycle of the Werewolf som en af de eneste bøger i min Stephen King-samling. Min kæreste vil gerne lære mig at spille skak, og så skal vi lave endnu et puslespil imens vi lytter til den nye Xiu Xiu-plade. TV-serierne er også fra min far, og selvom jeg virkelig har skåret ned på indkøb af fysiske medier, er der stadig nogle serier, jeg have stående på hylden. 

Resten af weekenden var også rigtig fin, og nu har jeg taget hul på en lang række arbejdsdage, da jeg først har fri igen næste torsdag. Det er heldigvis ikke fordi vi er pressede helt i bund, men tværtimod fordi jeg gerne vil prøve at have en weekendvagt i en rolig periode. Heldigvis er jeg stadig så glad for mit nye liv, at det ikke generer mig at skulle arbejde lidt meget i en periode, og i denne weekend har jeg alligevel bare planer om at nyde mine fødselsdagsgaver - det ødelægger 2 x 4 timer ikke. 

3 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen, søde Tine - dejligt med gode gaver og fin fejring💓🎉🎁

    - K

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige ting Tinesen :D Bøger og spil holder bare!

    - A

    SvarSlet
  3. Tusind tak - og ja, det er virkelig nogle dejlige gaver! Glæder mig til at have tid til at nyde dem i weekenden. :)

    SvarSlet