mandag den 10. april 2017

give the people what they paid for

I weekenden har vi haft besøg af mine svigerforældre. Vi tog en tur på Bakken ligesom i sommeren 2011, og jeg har faktisk ikke været der siden. Dyrehaven har jeg besøgt en del gange, men ikke Bakken, og trods ivrige tilkendegivelser fra både min søster og veninder, fik vi aldrig arrangeret en tur. Det må der gerne blive lavet om på, for det er altså virkelig hyggeligt - og Matador-landsbyen er også ret fin, omend en souvenirfælde af dimensioner. Ligesom sidste gang tog min kæreste og jeg en tur i Spøgelsestoget, og præcis ligesom sidst var jeg også ved at dø af skræk, da der pludselig stod en levende mand en centimeter fra mit ansigt. Min kæreste vandt et par dinosaurer til mig og sparkede røv på en Game of Thrones-pinballmaskine.
Lørdag eftermiddag nåede jeg at se det meste af en horribel fodboldkamp, hvor AaB for anden gang på kort tid tabte til... Viborg. Ak og ve. Om aftenen stødte min kærestes søster og nevø til selskabet, og vi indtog en formidabel middag på Spiseloppen på Christiania. I går fejrede vi min kærestes fødselsdag inden vi vinkede farvel til hans forældre, og efter en lille tur ud i det gode vejr, faldt vi helt omkuld på sofaen. Dejlig weekend. 

4 kommentarer:

  1. Jeg er stadig klar på en tur på Bakken!

    SvarSlet
  2. Det er så super hyggeligt at følge med hos dig Tine! samler tit dine indlæg til bunke, så de kan blive nydt fuldt ud med et stort smil på :-D Kommer til Kbh igen næste weekend (21-22. april) sig til hvis du mangler en at jagte pokémons med haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig sødt sagt, Sine! :) Ville enormt gerne på Pokémon-jagt med dig, men det kan desværre ikke blive næste weekend, da jeg skal påskehygge med kollegaer og til navngivningsfest med to søde piger. :) Men lad os gøre det engang!

      Slet