lørdag den 15. april 2017

I believe we will find that elusive peace now

Jeg holder påskeferie hos min far, og jeg har taget femhundrede dårlige billeder af min søsters hundehvalp som jeg ikke har sorteret endnu - men jeg tænkte at nogle engle og et par kors fra Vestre Kirkegård i København ville være ganske passende ledsagere til et påskeindlæg. 

Jeg har været 'hjemme' (siger stadig hjemme om både København og mit barndomshjem) siden tirsdag, og huset har været fyldt med gæster næsten siden jeg kom. Vi har gået ture i regnvejret, spist lam og flødekartofler, set Håkan Hellström-koncert på svensk tv og inhaleret dårlige 'chokolade'-produkter i stor stil. Aktivitetsniveauet har dog været liiiige lidt for højt i forhold til hvad jeg havde forventet, så jeg snupper lige en ekstra dag herhjemme med Stephen King-læsning under dynen på sofaen, middagslure og soloforkælelse fra min far.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar