lørdag den 22. april 2017

when it seems like love is all around


Der er en ny mand i mit liv. Han hedder Quark, er ti uger gammel og er flyttet ind hos min søster og hendes kæreste. En labradorhvalp er vel nærmest definitionen på ubeskrivelig nuttethed, og Quark lever ret godt op til den beskrivelse. Han tumlede rundt og charmerede alle - måske lige med undtagelse af Silke, der ind imellem tog sig en pause fra lillebror, der ikke turde gå med hende op ad trapperne.
Han er også noget af en håndfuld, den lille mand. Hans tænder er sylespidse, og han vil gerne bide i alting - han er dog ret nem at distrahere. Han er heller ikke helt renlig endnu, og på nederste billede er han i gang med at lave ballade under sofaen, mens den våde plet i hjørnet indikerer, at jeg lige har tørret hvalpetis op fra gulvet. Det er dog hurtigt tilgivet, når han kravler op på skødet af én og lægger sig til at sove. Jeg er helt ked af, at jeg ikke kan se ham så tit, for allerede næste gang vil han være meget større og mindre hvalpeagtig. Men hunde er altid fantastiske, uanset alder og størrelse, så jeg er bare glad for at have én mere i familien. 

6 kommentarer:

  1. HAN ER FOR NUTTET! Jeg får helt hjertekvababbelser, haha :D Billedet hvor han løber med ørene flagrende efter sig, årh <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger også på de her billeder flere gange om dagen. Hold nu op, altså. So. Much. Cuteness!

      Slet
  2. Åhhh Han er bare blevet så stor <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg se på dine snaps! Det er ret vildt hvor hurtigt det går. Så var det godt, at jeg fik taget et par halvdårlige billeder i påsken. :)

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, han er helt uimodståelig. :)

      Slet