onsdag den 19. juli 2017

you could capture this with camera clips

Jeg har været tilbage i København siden søndag aften, og tiden er gået med total afslapning, en laaaang gåtur til Nørrebro, Twin Peaks-aften hos en god ven, Game of Thrones-kigning med min kæreste og nusning af Jimmy. Som altid når jeg kommer hjem fra ferie med min familie har jeg lidt storby-blues - nogle gange er det eneste jeg drømmer om at flytte på landet i Tyskland. Mit hjerte bankede derfor heftigt ved udsigten til en uge i en landsby med 284 indbyggere i det vidunderlige Taubertal, og stedet levede bestemt op til mine forventninger med udsigt til en dejlig eng og skov fra vinduet. 
Jeg kan lige så godt være ærlig omkring mine planer om endnu engang at omdanne bloggen til en art feriealbum, for jeg kan simpelthen ikke modstå fristelsen til at dele alt det fine jeg oplever. Jeg er ikke engang halvvejs igennem sorteringen af mine billeder, og hvis man ikke sætter pris på tysk natur, traditionel mad, bindingsværkshuse, kirkegårde, mærkelige kirkeudsmykninger, søde hunde og andet i samme dur, ville jeg nok klikke mig hurtigt videre i løbet af de næste par uger. Hvis det lyder bare lidt hyggeligt, så kig endelig med :)

5 kommentarer:

  1. Tyskland er et af de dejligste steder jeg ved♥️ Glæder mig til at høre mere.

    - K

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre, Kit! Jeg elsker, når jeg finder andre, der også er begejstrede for Tyskland. Det burde alle være!

      Slet
    2. Helt sikkert - plejer at komme der minimum en gang om året. Det er så lækkert og venligt et sted🏆

      - K

      Slet
  2. Elsker at Q bare er en sort plamage på billedet med den røde kjole ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit evige Jimmy-problem har spredt sig. Håbede ellers det kunne hjælpe lidt, når Quark som regel bliver fotograferet udenfor. :)

      Slet