lørdag den 11. november 2017

its scent has been blowing in my direction

I denne uge har jeg besøgt en række forsøgsvirksomheder i Nordsjælland, og det har været en udelukkende positiv oplevelse med nogle helt fantastiske steder og søde mennesker. Personligt kunne jeg godt tænke mig mere åbenhed i forsøgsdyrsbranchen for at få aflivet nogle af alle fordommene, men det er en udfordring at oplyse bredt om noget så komplekst. Jeg må i hvert fald bare sige, at jeg sjældent har set så sunde og tilfredse dyr som i denne uge, og jeg har fået skrevet et par steder mere på min liste over drømmevirksomheder, som jeg meget gerne vil arbejde hos, når jeg er færdiguddannet.
Herhjemme har det også gået lidt langsomt i denne uge. Jeg er ikke helt ovre forkølelsen endnu, så mine aftener har stået på puslespil og podcasts. Jeg er endnu ikke nået dertil, hvor jeg limer alle brikkerne sammen og hænger puslespillet op på væggen, men jeg kan godt lide at tage et billede af det, når jeg er færdig. Puslespil og vild katteleg er dog ikke den bedste kombination, og efter at have 'hjulpet' i hele processen, sluttede Jimmy af med at skubbe halvdelen på gulvet. Oh well.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar