søndag den 5. november 2017

pieces of things that we can't figure out

Jeg har været frygtelig forkølelsesramt og har ligget under dynen de sidste par dage. En LEGO-ridderborg kan heldigvis sagtens bygges liggende, og jeg har virkelig nydt at nørkle lidt med mit gamle legetøj, som min far havde med til mig sidst han besøgte mig. Jimmy var en meget ivrig hjælper, og jeg har ham mistænkt for at tro, at han faktisk selv har bygget slottet - han ser i hvert fald ualmindelig stolt ud. 
Jeg nåede dog ugens vigtigste undervisning på skolen inden jeg måtte overgive mig til dynen. Her MÅTTE jeg forevige min undervisers meget smukke tegning af spækhuggere og en pukkelhval (det er da SÅ tydeligt), også selvom han truede med at ændre min karakter, hvis jeg viste det frem. Jeg tager chancen, det er det hele værd. 
Inden min sygdom nåede jeg også en dejlig 3-retters menu på ferment med en god ven - deres bao var helt fantastisk, deres ramen var god, og desserten var meget nydelig og lidt bizar. 
Her til aften trodsede jeg forkølelsen og overværede en forrygende koncert med Liars på Jazzhouse. Det var ren hitparade, og jeg er virkelig glad for at jeg fik snøvlet mig afsted, selvom jeg nok burde være blevet hjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar