søndag den 1. august 2021

now put one foot in front of the other

Jeg skrev lidt om bloggens opstart til dens 10-års fødselsdag sidste år, og nu er det altså intet mindre end elleve år siden, jeg startede på denne noget rodede samling af lovprisninger af alt fra chips til Stephen King, personlige beretninger om OCD, min mors død og alt mulig andet, samt en støt stigende mængde memes, der udtrykker min sindsstemning bedre end jeg selv gør. Og billeder! Så utroligt mange billeder; relateret til førnævnte emner, men også ferie- og familiebilleder (sikkert for mange), kattebilleder (ikke nok) og alle de billeder jeg tog, da jeg havde investeret i et spejlreflekskamera i 2012. Indtil for et års tid siden lagde jeg billeder op igennem Photobucket, hvilket rammer mig bagi i dag, for resultatet af en laaang og ligegyldig historie er, at ingen af de links længere virker. Det er så ubeskriveligt frustrerende, at det er svært at sætte ord på - så det lader jeg være med. Dette er derfor mest en servicemeddelelse og forklaring på, at hele mit bagkatalog er ved at forsvinde, og jeg påtænker at rykke et andet sted hen og starte forfra - kun med et arkiv af det allermest vigtige (her tænker jeg naturligvis på King, chips og LEGO) - men der går lige lidt tid endnu før jeg er klar til dét.

De ledsagende billeder er af endnu en King t-shirt, der må fremvises ved enhver mulig lejlighed, samt den nyeste indflytter i lejligheden. R2D2 virkede noget ensom, og jeg tænkte at Grogu ville være den perfekte roommate. Han er ualmindeligt nuttet og et sjovt lille byg.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar